L'impresa minera compra quattru locomotive alimentate da batterie

PITTSBURGH (AP) - Unu di i più grandi produttori di locomotive vende più novi locomotive alimentate da batterie mentre e cumpagnie di ferrovie è miniere travaglianu per riduce l'emissioni di carbone.
Rio Tinto hà accunsentutu à cumprà quattru locomotive FLXdrive novi per e so operazioni di miniera di ferru in Australia, Wabtec hà dettu u luni, u più grande ordine per un novu mudellu finu à a data. In precedenza, a cumpagnia di Pittsburgh avia solu annunziatu a vendita di ogni locomotiva à una altra cumpagnia minera australiana è a Ferrovia Naziunale di u Canadà.
BNSF hà pruvatu una locomotiva alimentata da batterie da Wabtec nantu à una linea di ferrovia di California l'annu passatu, unu di parechji prughjetti piloti chì a ferrovia hà annunziatu per pruvà carburanti alternativi di locomotive per riduce l'emissioni di gas di serra.
Tramindui BNSF è Canadian Pacific Railroad anu recentemente annunziatu i piani per pruvà locomotive alimentate da l'idrogenu, è a Canadian National Railway hà dettu chì aduprà e locomotive alimentate da batterie chì hà acquistatu per u trasportu di merci in Pennsylvania. nantu à u gasu naturale.
I locomotive sò una fonte maiò di emissioni di carbonu per e ferrovie, per quessa, anu bisognu di rinfurzà e so flotte per risponde à i so scopi di riduzzione generale di emissioni.
I novi locomotive Wabtec seranu consegnati à Rio Tinto in 2023, chì permettenu à u minatore di cumincià à rimpiazzà alcune di e locomotive diesel chì usa attualmente. Wabtec ùn hà micca divulgatu u prezzu di a nova locomotiva alimentata da batterie.


Tempu di posta: 11-Jan-2022