Clienti in visita per aiutalli à aumentà l'efficienza in Filippine

In ghjennaghju di u 2020, a nostra squadra di gestione visita i clienti in Indonesia è Filippine per vede i nostri prudutti situazione attuale di travagliu è vulete supportà i clienti chì spendenu l'attività.

Durante u viaghju, avemu capitu chì ci sò parechje cumpagnie chì sò imprese di famiglia, listesse à Robust Power. Sapemu quantu sfida per gestisce una impresa indipendente è di famiglia. Contribuirà più soluzione è idea per supportà i clienti à aumentà l'efficienza.

Ridwan hè un imprenditore di famiglia. A so attività di famiglia esiste più di 20 anni, è a so attività hè ligata à a minera, a custruzzione civile è l'offerta di u guvernu, ecc. Cum'è Ridwan hà qualchì sperienza spiacevuli cù una qualità scarsa è torre di luce cuncepite senza raghjone. Ridwan ùn hè micca sicuru chì i prudutti di torre di luce contribuiranu à a so attività o micca. Dopu avè ottenutu alcune unità di torre di luce da traccia da Robusta, Ridwan hà più fiducia per vende più torri di luce per generà profitti per a so impresa.

Per spende a so attività, li piacerebbe sapè di più nantu à e torre di illuminazione. Quand'ellu hà iniziatu a cunversazione cù a nostra squadra, hè cunfusu cù a selezzione di a torre di luce è cumu intruduce currettamente diverse torri di luce per currisponde à a dumanda di i so clienti attuali. Inizialmente, Ridwan vuleria vende a stessa torre di luce specifica cum'è esiste u mercatu, ma, una volta capitu chì questu ùn era micca abbastanza, a conversazione si hè girata per offre una opzione più variabile per u cliente.

Sales Manager, Michelle Xiao, cumenti; "Avemu introduttu Ridwan per tutti i vantaghji di i nostri prudutti in diversi scenarii d'utilizazione. Dopu una ulteriore cumunicazione, Ridwan hà più idea di offre un serviziu à valore aghjuntu à u cliente. Avemu previstu di mandà inseme cumplette di documenti per sustene Ridwan per marcà e prumuzioni. A nostra squadra di cuncepimentu è ingegneri seguiterà è righjunghjerà e so richieste, cume l'affissi, u cuncettu di disegnu è ecc. Tutti i servizii sò à mezu à aiutà i clienti chì spendenu u mercatu ".


Tempu di posta: Mar-02-2020