U propanu furnisce illuminazione di u situ di travagliu à risparmiu di costi, à emissione zero

I fanali à propanu anu assai vantaghji, cumprendu comodità, riduzzione di emissioni è risparmi di costi.
I pilastri di guasi ogni situ di custruzzione sò prudutti chì mantenenu a zona illuminata. U fanale hè un strumentu simplice indispensabile per qualsiasi prughjettu chì richiede à l'equipaggiu di travaglià prima di l'alba o dopu à u tramontu. Ancu se pò esse una riflessione successiva nantu à u situ di travagliu, a scelta di u faru currettu richiede alcune idee per maximizà u so effettu.
Quandu sceglite una fonte d'energia per l'illuminazione in situ, hè impurtante cunsiderà chì fonte d'energia pò aiutà i travagliadori à sfruttà u megliu di a so ghjurnata di travagliu, cuntribuisce à un ambiente di travagliu più sanu, è risponde à i bilanci di u prugettu.
Tradizionalmente, u diesel hè statu una fonte di putenza cumuna per i fanali, è u propanu hà furnitu à i prufessiunali di a custruzzione assai vantaghji, cumprendu comodità, riduzzione di emissioni è risparmi di costi.
I lochi di travagliu varienu assai, hè per quessa chì i prufessiunali di a custruzzione anu bisognu di energia chì sia veramente portatile è versatile. Fortunatamente, u propanu hè purtabile è faciule dispunibule in tuttu u paese, chì hè utile per i lochi chì ùn sò ancu cunnessi à una utilità o si trovanu in lochi induve u gas naturale ùn pò micca ghjunghje. U propanu pò esse conservatu in situ o consegnatu da un fornitore di propanu lucale, cusì ci hè sempre energia quandu l'equipaggiu ne hà bisognu.
In fattu, u propanu hè una fonte d'energia prontamente dispunibile, chì hè unu di i motivi perchè u propanu hè statu sceltu cum'è carburante di riserva per a torre di luce solare ibrida di Universal Power Products. U dispusitivu pò purtà dui 33,5 lbs. I cilindri di propanu sò adattati per i siti residenziali, cummerciali è industriali. U fanale hà solu bisognu di un cronometru programmabile di sette ghjorni, ùn richiede guasi nisuna manutenzione, hà pocu cunsumu di carburante, è pò operà senza vigilanza.
L'applicazioni alimentate à propanu ùn ponu micca solu furnisce illuminazione per u situ, ma ancu furnisce prestazioni affidabili per l'equipaggiu ancu in condizioni di pioggia, umidità è fredde. Inoltre, u propanu pò furnisce un carburante per l'equipaggiu perchè pò alimentà parechji tippi di attrezzature di custruzzioni. U propanu di solitu alimenta scaldatrici in situ, generatori portatili, carrelli, ascensori a forbice, cazzu di putenza, macinazione di cimentu è lucidatrici.
Tradizionalmente, l'industria di e costruzioni hà largamente adupratu attrezzature diesel in i siti di custruzzione, chì hà attiratu l'attenzione di i difensori di a salute è di a prutezzione di l'ambiente in l'ultimi anni. Per risponde à e normative ambientali, migliurà a qualità di l'aria per i membri di l'equipaggiu è riduce l'inquinamentu di l'aria urbana, i membri di l'equipaggiu cercanu energia pulita, rispettosa di l'ambiente per e so apparecchiature di cantiere.
U propanu hè una surghjente d'energia à bassu carbonu. In una vasta gamma di applicazioni di campu, produce significativamente menu gasu di serra, ossidu di azotu (NOx) è ossidu di zolfu (SOx) chè diesel, benzina è elettricità. U propanu hè ancu un carburante alternativu pulitu appruvatu in virtù di a Lege di l'Aria Pulita di u 1990. Sicondu Dave McAllister, vicepresidente di sviluppu cummerciale, a natura rispettosa di l'ambiente di u propanu hè un altru mutivu chì Magnum Power Products l'hà sceltu cum'è combustibile di salvezza per a so torre di luce ibrida solare.
Statisticamente, 85% di i prughjetti di custruzzione superanu u bugettu. Cù questu in mente, hè impurtante per l'equipaggiu di riduce è cuntrullà i costi quant'è pussibule. Fortunatamente, l'usu di l'attrezzatura di propanu pò aiutà l'equipaggiu à risparmià i costi di manutenzione è di carburante.
Per esempiu, e torri di luce solare ibride risparmianu considerabili costi operativi paragunatu à i mudelli diesel. Se travagliate 7 ghjorni à a settimana è travagliate 10 ore à ghjornu, u dispositivu cunsumerà circa 16 $ US à settimana di propanu, mentre u gasoliu hè 122 $ US-risparmiu finu à 5 800 $ US à l'annu.
U propanu furnisce à l'equipaghji una soluzione à longu andà à e fluttuazioni di i prezzi di i carburanti tradiziunali cum'è benzina è gasoliu, perchè hè un pruduttu sia di gas naturale sia di petroliu, è u prezzu di u propanu hè trà i prezzi di i dui carburanti. Inoltre, a maiò parte di l'offerta di propanu aduprata in i Stati Uniti hè prodotta in l'America di u Nordu, è ancu se u mercatu glubale di u carburante fluttu, i costi ponu rimanere stabili. Firmendu un cuntrattu di carburante cù un fornitore lucale di propanu, l'equipaggiu pò ancu prutegge si da e fluttuazioni di u mercatu.
Matt McDonald hè u direttore di u sviluppu cummerciale fora di strada per u Cunsigliu di l'Educazione è di a Ricerca à u Propanu. Pudete cuntattallu in matt.mcdonald@propane.com.


Tempu di posta: Mar-19-2021