Top cunsiglii per sceglie una torre di illuminazione da Potenza robusta

Eccu i Top Tips di Robust Power per aiutavvi à selezziunà e migliori luci per i vostri prughjetti.

business-ideas-305

Capite chì avete bisognu

Saputu chì tipu di torre di illuminazione avete bisognu. A causa di chì ci sò abbundanza di torre di illuminazione dispunibuli, duvete pensà à cumu si aduprà a torre di illuminazione. U modu cumunu per pensà ci hè di sapè induve è cumu aduprassi a vostra torre di illuminazione. S'ellu ci hè esigenze speciali cume u standard di livellu di sicurezza, u livellu di rumore, l'altezza di u mastru è cusì.  

Detalla lu!

Diversi scopi necessitanu livelli differenti di intensità di luce, temperatura di culore. Se a torre di illuminazione serà aduprata da un latu di minera, un mudellu putente putente cù standard di sicurezza specificu pò esse necessariu, chì duverebbe furnisce una copertura è una luminosità più putenti. O una torre di illuminazione hè aduprata nantu à una custruzzione di metro, chì a mobilità hè necessaria assai, un mudellu compactu è silenziu puderia esse a scelta.

Verificate a luce

Saputu quantu hè luminosa a vostra lampada LED di torre di illuminazione. Se ùn site micca sicuru, dumandate à a fabbricazione di torre di illuminazione per i lumens di a lampada LED chì offrenu. Di solitu, i lumens sò elencati in a specificazione tecnica. U mudellu più putente offre sempre i lumens più alti, l'illuminazione migliore è putente.

Un travagliu manuale di longu tempu richiede una luce calda di a temperatura di u culore, un travagliu detallatu è meticulosu richiede u più luminosu pussibule. In breve, a pruduzzioni di lumen è a temperatura di u culore cum'è u fattu chjave per voi di sceglie u livellu di illuminazione.

Monitorà è Cuntrolla

Nuove tecnulugie emergenu prestu per aiutavvi à seguità è monitorà e vostre torri d'illuminazione subitu è ​​à distanza. A nova telemetria tecnologica vi dà una cunnessione totale cù e vostre torri d'illuminazione in ogni mumentu è in ogni locu in u mondu. I nostri novi sistemi di telemetria, sviluppati in associu cù Smart Gen®, offrenu una piattaforma dinamica è simplice per i locatarii è l'operatori di flotta per monitorà l'aggiornamenti di u serviziu, e prestazioni, l'allarmi di u mutore è a situazione di e torri di illuminazione; ancu cuntrullà a putenza di u generatore è di a luce. Aiutendu vi à tene u cuntrollu, tracciate a flotta di salute per riduce i costi OPEX è avete tranquillità chì tuttu funziona cumu si deve esse.

Power it up

I luci di torre mobili venenu spessu cù a so propria fonte di energia cum'è un generatore. Avemu producendu avà alternative ibride è elettriche per aiutavvi à rispettà a legislazione ambientale è prutegge u nostru pianeta per più tempu. Offremu ancu alternative 'senza mutore' cume l'alternative di energia solare. Parlate à Robust Power® è scopri di più.


Tempu di u postu: Feb-29-2020