Aghjurnamentu di a torre di illuminazione Robuster à u telecomandu 4G, passà à a prossima generazione

Una putenza robusta hà u piacè di annunzià, simu partenariati cù Tesla Yun per offre una piattaforma dinamica è diretta cun serviziu basatu in software. Aiutate i clienti in tuttu u mondu à seguità, à mappà è à monitorà remotamente a torra di luce in tempu reale. Cunnosce subitu e prestazioni, l'allarmi di u mutore, l'usu di u carburante è a situazione di e torre di luce.

Sam Xiao, Chief Engineer for Robust Power hà dettu: "Duvemu sviluppà a nostra R&D basata annantu à i bisogni di i nostri clienti. Aiutà i nostri clienti à travaglià più efficacemente hè a nostra più preoccupazione ".

Tracciate rapidamente e vostre torri di luce, chì sò state piazzate nantu à u locu luntanu cù GPS in diretta. Attraversu l'app per alluntanà a vostra torre di luce à ogni mumentu di a ghjurnata. Cunvenienza per cuntrullà u portafogliu di torre di luce per accende / spegne via smartphone. Riduce i compiti tediosi è ripetitivi per l'operazione, evite di perde u tempu. L'impieghi ponu stabilisce allarmi quandu l'usu di carburante hè inferiore à u fondu. Quandu u generatore falla, u software vi alarma in tempu.

I locatarii ponu avè una visione di u sviluppu è di a creazione intuitiva di decisione di a gestione di i costi per mezu di i dati raccolti da TeslaYun. Aprufittendu di l'analitiche è di i dati raccolti da a telemetria, i locatari ponu ottene un risparmiu di costi considerableu è creà un novu mudellu di rivenuti.

Aiutendu vi à tene u cuntrollu, tuttu funziona cumu si deve esse.


Tempu di posta: Sep-27-2020