Illuminazione robusta di putenza in a custruzzione di l'ospedali Wuhan

In ghjennaghju di u 2020, a Cina hà custruitu un ospedale in 10 ghjorni per luttà cù coronavirus. Per cuntrastà u focu mortale di Coronavirus in a pruvincia di Hubei è a so capitale Wuhan, a Cina hà finitu di custruisce un lettu di 1000 in ottu ghjorni solu. L'autorità chinesi avianu urdinatu a custruzzione di l'ospedale di emergenza tempurariu Huoshenshan a settimana scorsa per luttà contr'à u coronavirus di Wuhan chì hà afferratu a regione lascendu più di centu morti è migliaia di pazienti in quarantena. U primu mattone di l'uspidale Huoshenshan hè statu piazzatu u 23 di ghjennaghju, i media statali cinesi anu riferitu, è u travagliu hè statu compiu a mane di dumenica u 2 di ferraghju.

L'ospedale di 1000 letti chì copre una superficie di oltre 25.000 metri quadrati serà gestitu da 1.400 persunali.

A Potenza Robusta si articula ancu in questa enorme custruzzione illuminendu a torre per illuminà u situ di travagliu tutta a notte. Potente, luminosità, faciule da rimorchjà è installazione rapida, tutte e caratteristiche assicuranu chì e Torri di Luce Robuste pudessinu aumentà l'efficienza di travagliu di u situ di travagliu. Cum'è un principale produttore di torri di luce mobili, generatori è lampade LED, Robust Power Mobile hè statu un fornitore di apparecchiature di fiducia per l'industria di a locazione da più di 13 anni, è ancu cum'è u primu fornitore di apparecchiature elettriche robuste per l'ambiente residenziale, commerciale è municipale bisogni.

A nostra specifica principale RPLT-6800:

• 4 * 1000w lampade Halogenure Metal / 4 * 480w lampade LED
• Cunsumazione di carburante 2ltr / hr (per carica cumpleta).
• Serbatu di carburante da 80 litri
• Offre Quattru Stabilizatori Manuale è idraulici
• Cuntrollore numericu
• 8m Altezza / estensione di u mastu idraulicu
• Motore D1105 d'origine Kubota
• Rotazione Manuale di Mast à 360 °
• Stop di emergenza

Robust Power cerca di esse u vostru one-stop-shop per i vostri bisogni di apparecchiature di alimentazione mobile. I nostri esperti ponu aiutà à determinà a migliore soluzione per soddisfà e vostre necessità per un valore ineguagliabile è una sperienza di u cliente.

Parechji di i prudutti sò alimentati da i motori di origine Giappone Kubota / Perkins, originariamente disignati da una marca famosa putente è capace per l'ambiente estremu.


Tempu di posta: Mar-02-2020