A tecnulugia ibrida diventa a strada avanti in parechje industrie.

Hybrid technology is becoming the way forward in many industries (2)

Avete vitture ibride nantu à e strade, è scavatori ibridi in cantieri, torri d'illuminazione è generatori. Ma perchè duvete investisce in tecnulugia ibrida? Chì vi pruponenu?

Eccu un coppiu di e dumande chì ci sò state poste quandu a ghjente si dumanda. Avemu duie semplici ragioni: risparmiate soldi è aiutate l'ambiente.
A tecnulugia ibrida hè più sufisticata chè mai. Per e torre di illuminazione, sò più durabili, robusti è affidabili. Se cercate una torre d'illuminazione durabile per u vostru prugettu, cume i lavori stradali, e torri d'illuminazione ibride sò duve duvete circà.
Cù batterie di lunga durata, è un mutore di back-up efficiente in carburante, avete più di 1000 ore di luce - hè da una torre d'illuminazione! Ciò significa ancu chì hè necessaria menu manutenzione nantu à l'unità - chì vi permette di cracke cù altri travagli, riducendu i rischi di spill di carburante è riducendu u risicu di mancà a luce in mezzu a notte!
Verificate puru u calibre di carburante ... Serà finitu!
Cù una cumbinazione di batteria è u mutore di back-up chì funziona cù diesel - u rapportu generale di putenza hè 80-90% elettricu, è 10-20% carburante. Questu vi dà una riduzione di l'usu di carburante di 88%, equivale à una riduzione di 94% in i costi di carburante! Questu hè un risparmiu incredibile per ogni cumpagnia, aiutendu à ghjunghje à l'ugettivi stabiliti è aiuta ancu à ghjunghje à l'ubbiettivi di u guvernu!
Una torre di illuminazione ibrida solare riduce i costi di u carburante di 99%. D'estate, a vostra unità aduprerà energia puramente solare quandu u sole cum'è altezza. Tuttavia, quandu l'inguernu vene intornu, hè prubabile chì u mutore di riserva entre in ballu! Tuttavia, puderete ancu fà risparmi enormi per via di u mutore di back-up chì hè ancu assai efficiente in quantu à u carburante.
E lampade LED sò aduprate in tutte e torre di illuminazione Robuste. Hanu incredibili caratteristiche di risparmiu energeticu, assicurendu chì a vostra torre di illuminazione massimizza u risparmiu dispunibule per voi. E lampade LED utilizanu menu carburante, cusì ancu quandu a vostra torra d'illuminazione hè in modu di carburante, si usa menu carburante!
Allora, chì vi offre e torre di illuminazione ibrida?
Riduzione di i costi di carburante;
Riduzzione di i costi di mantenimentu;
Tempi di corsa di più durata;
Riduzioni di emissioni;
Luce LED di qualità.
Se site interessatu à e torre di illuminazione ibrida - verificate quì a gamma.
In Robust, avemu una mansa di sperienza in l'industria, cuncintrendu annantu à spinghje e torri d'illuminazione sustenibili, è se avete qualchì domanda - riempite u modulu sottu è saremu felici di aiutà!

Hybrid technology is becoming the way forward in many industries


Tempu di posta: Apr-22-2021